Chcete
i30 kombi
za nejlepší
možnou cenu?
Pokračovat

Highlights
oživuje segment kompaktných kombi.
NADČASOVÝ DIZAJN
Precízne modelovaný povrch je perfektne vyvážený a vytvára nádych úhľadnej, jednoduchej sofistikovanosti.
-
Systém na sledovanie únavy vodiča (DAA) Monitorovaním a analýzou pohybov volantom, polohy vozidla v jazdnom pruhu a času jazdy DAA odhalí nastupujúcu únavu vodiča a akusticky aj vizuálne ho upozorní, aby si urobil prestávku na odpočinok. Citlivosť systému sa dá nastavovať.
-
Informácia o maximálnej povolenej rýchlosti - asistent sledovania dopravných značiek (SLIF) SLIF využíva kameru a informácie z navigačného systému na identifikáciu dopravných značiek upravujúcich rýchlosť jazdy a zobrazuje rýchlostný limit v reálnom čase. Informácia sa zobrazuje na displeji v združenom prístroji aj na monitore navigačného systému.
Exterior
-
Reflektory z LED Nové, úzke reflektory využívajú niekoľko projekčných optických systémov z LED pre tlmené a diaľkové svetlá.
-
Nové motory Široká ponuka vysoko účinných motorov pokrýva výkonové pásmo od 74 kW (100 k) do 103 kW (140 k). Medzi nimi vynikajú dva nové prepĺňané benzínové motory 1.0 T-GDi a 1.4 T-GDi.
-
Kaskádovitá maska chladiča Tvar a detaily novovyvinutej masky chladiča Hyundai sú inšpirované prúdom tečúcej roztavenej ocele. To vytvára výrazný obraz sily a pohybu.
-
Zadné skupinové svetlá z LED Na želanie sa dodávajú zadné skupinové svetlá z LED, ktoré majú okrem nízkej spotreby energie aj mimoriadne atraktívny vzhľad.
Interior
-
Prevodovka DCT s dvomi spojkami Novovyvinutá 7-stupňová prevodovka DCT s dvomi spojkami prispieva k zvýšeniu jazdnej dynamiky a k zníženiu spotreby paliva. Vodič môže prevodovku nechať radiť automaticky alebo ju ovládať aj manuálne. K dispozícii sú 2 voliteľné režimy radenia Normal a Sport.
-
Odsadený dotykový monitor 20,3 cm Dotykový monitor s vysokým rozlíšením je odsadený od prístrojového panelu, aby bol optimálne viditeľný a dosiahnuteľný. Umožňuje pohodlný prístup k infotainmentu, navigácii, k službám Live Services, ako aj Apple CarPlay a Android Auto.
-
Automatická klimatizácia Dvojzónová automatická klimatizácia umožňuje individuálne nastavovať teplotu na strane vodiča a spolujazdca. Stačí iba nastaviť teplotu a systém sa postará o ostatné.
-
Posuvná lakťová opierka Predná lakťová opierka sa dá posúvať v pozdĺžnom smere, aby bolo možné nájsť najpohodlnejšiu polohu. Pod výklopnou opierkou je praktická odkladacia schránka.
-
Batožinový priestor 602 litrov Praktický a pohodlne prístupný – po otvorení piatych dverí sa objaví batožinový priestor s veľkorysým základným objemom 602 litrov.
-
Sklopné operadlo delené 60 : 40 Sklopné operadlo zadných sedadiel, delené v pomere 60/40, umožňuje flexibilne prepravovať veľký náklad spolu s jedným alebo dvoma pasažiermi.
-
Maximálny objem 1 650 litrov Sklopením obidvoch častí zadného operadla sa batožinový priestor zväčší na maximálny objem 1 650 litrov.
Stredová lakťová opierka s dvierkami na lyže
Cez dvierka za strednou lakťovou opierkou vzadu sa dajú prestrčiť lyže a iné dlhé predmety do kabíny – aj pri štyroch osobách v kabíne.

Performance
-
1.4 MPi
Benzínový motorBenzínový štvorvalec bez prepĺňania dosahuje výkon 74 kW (100 k) a pri otáčkach 3 500 min.-1 poskytuje maximálny krútiaci moment 134 Nm. Montuje sa so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.
- Max. výkon
- 100 k
- Max. krút. moment
- 134 Nm
-
1.0 T-GDi
Benzínový motor1,0 T-GDI je nízkoobjemový preplňovaný benzínový motor s výkonom 88 kW (120 k) a 171 Nm pri 1 500 – 4 000 otáčkach za minútu. Je spojený so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou.
- Max. výkon
- 120 k
- Max. krút. moment
- 171 Nm
-
1.4 T-GDi
Benzínový motorVysokú jazdnú dynamiku poskytuje nový prepĺňaný benzínový štvorvalec s priamym vstrekovaním paliva 1.4 T-GDi. Dosahuje výkon 103 kW (140 k) a už pri nízkych otáčkach 1 500 min.-1 poskytuje energický maximálny krútiaci moment 242 Nm. Dodáva sa so 6-stupňovou manuálnou alebo so 7-stupňovou prevodovkou DCT s dvomi spojkami.
- Max. výkon
- 140 k
- Max. krút. moment
- 242 Nm
-
1.6 CRDi
Naftový motorTento turbokompresorom prepĺňaný naftový motor s pôsobivým krútiacim momentom je k dispozícii v dvoch verziách s výkonom 100 kW (136 k) alebo 81 kW (110 k) a najvýkonnejšia 100 kW (136 k). Obidve sú dostupné so 6-stupňovou manuálnou prevodovkou alebo so 7-stupňovou prevodovkou DCT s dvomi spojkami.
- Max. výkon
- 136 k
- Max. krút. moment
- 300 Nm
Safety
JAZDITE BEZPEČNE A SUVERÉNNE
-
Systém automatického núdzového brzdenia (AEB)
Predný radar a kamera monitorujú priestor pred vozidlom a zachytávajú vozidlá idúce vpredu a chodcov prechádzajúcich cez cestu. AEB automaticky iniciuje núdzové brzdenie na zabránenie kolízii alebo na zmiernenie jej následkov. Štandardne AEB zachytáva pomocou kamery vozidlá idúce vpredu, na želanie možno systém doplniť radarom zachytávajúcim aj chodcov.
-
Systém varovania pred čelným nárazom (FCWS)
FCWS využíva prednú kameru na rozoznanie rizika kolízie s vozidlom idúcim vpredu a upozorňuje vodiča na nebezpečenstvo. AEB automaticky iniciuje núdzové brzdenie na zabránenie kolízii alebo na zmiernenie jej následkov.
-
Adaptívny tempomat (ASCC)
Adaptívny tempomat s radarovým senzorom udržiava nastavený odstup od vozidla idúceho vpredu automatickým spomaľovaním alebo zrýchľovaním v rámci nastaveného limitu. V premávke „stop & go“ ASCC automaticky zastaví vozidlo, ak zastane vozidlo idúce vpredu, a opätovne rozbehne vozidlo, keď sa vozidlo vpredu rozbehne.
-
Systém na automatické udržanie vozidla v jazdnom pruhu (LKAS)
Asistenčný systém zvyšuje aktívnu bezpečnosť, pretože zabraňuje neúmyselnému vybočeniu vozidla z jazdného pruhu pre nepozornosť vodiča. LKAS akusticky a vizuálne upozorní vodiča a v prípade potreby uskutoční automatickú korekciu smeru jazdy riadením.
-
Systém monitorovania mŕtveho uhla (BSD)
Senzory v zadnom nárazníku registrujú iné vozidlá v blízkosti, nachádzajúce sa v oblasti mŕtvych uhlov vonkajších spätných zrkadiel a aktivujú výstražné svetlá v príslušných vonkajších spätných zrkadlách. Ak vodič zapne smerové svetlá na zmenu jazdného pruhu a v mŕtvom uhle sa nachádza iné vozidlo, zaznie akustický výstražný signál.
-
Systém monitorovania mŕtveho uhla (RCTA)
Pri cúvaní asistenčný systém Rear Cross Traffic Alert upozorňuje vodiča na vozidlá približujúce sa zboku.
Convenience
-
Cúvacia kamera
Po zaradení spiatočky sa aktivuje cúvacia kamera, ktorej obraz sa prenáša na monitor systému infotainmentu. Dynamické vodiace čiary uľahčujú orientáciu v priestore pri cúvaní.
-
Elektrická parkovacia brzda
Spínač ovládania elektrickej parkovacej brzdy zaberá oveľa menej miesta ako konvenčná páka. Funkcia Auto Hold automaticky udržiava brzdný tlak, keď bolo vozidlo úplne zabrzdené, čím zabraňuje aby sa vozidlo samovoľne pohybovalo dopredu alebo dozadu po uvoľnení brzdového pedála. Brzda sa potom automaticky uvoľní, keď vodič stlačí pedál akcelerátora.
-
Zadné výduchy ventilácie
V i30 Kombi majú pasažieri na zadných sedadlách k dispozícii vlastné výduchy na prívod teplého alebo schladeného vzduchu s reguláciou intenzity.
-
Pamäť nastavenia sedadla vodiča
Pamäť nastavenia elektricky ovládaného sedadla vodiča umožňuje uložiť dve polohy sedadla spolu s príslušným nastavením vonkajších spätných zrkadiel a s nastavenou intenzitou osvetlenia prístrojov. Stačí stlačiť gombík a systém automaticky nastaví jednotlivé prvky do predvolenej polohy pre Vodiča 1 alebo Vodiča 2.